Zmiana zasad obsługi klientów
Od dnia 24.01.2022 r. do odwołania zmieniają się zasady obsługi klientów:
1) Nie jest realizowana bezpośrednia (osobista) obsługa klientów,
2) Osobiste załatwienie spraw pilnych możliwe jest wyłącznie po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu wizyty z właściwym merytorycznie pracownikiem Spółdzielni w dniach: poniedziałek, środa, czwartek o godz. 8:00 – 14:00, wtorek od 8:30 – 16:30 , w piątek od 8:00 – 12:00.
3) Wszelkie dokumenty: pisma i podania do Spółdzielni Mieszkaniowej w Świdnicy można składać elektronicznie za pośrednictwem poczty e-mail pod adresami:
- sekretariat@spoldzielnia.swidnica.pl
bądź telefonicznie:
- Administracja 74 / 852 – 40 – 48
- Sekretariat 74 / 852 – 27 - 91
- Księgowość 74 / 852 – 10 – 48
- Członkowski 74 / 852 – 12 - 73
Przypominamy, że wizyta w Spółdzielni Mieszkaniowej w Świdnicy odbywa się przy zachowaniu szczególnych środków bezpieczeństwa:
- do budynku Spółdzielni może wejść ograniczona liczba osób,
- obowiązkowo zasłaniamy nos i usta – zarówno przed jak i w budynku Spółdzielni,
- obowiązkowo dezynfekujemy przed wejściem do Biura Obsługi Klienta dłonie,
- zachowujemy odpowiedni dystans społeczny.