IOK
Wejście do serwisu Internetowa Obsługa Kontrahenta
Procedura aktywacji konta Internetowej Obsługi Kontrahenta
- Przyjdź do siedziby SM, ul. Marii Skłodowskiej-Curie 8, parter - BIURO OBSŁUGI MIESZKAŃCA i wypełnij „Wniosek o dostęp do serwisu IOK” na miejscu lub pobierz wniosek ze strony internetowej SM.
- Po weryfikacji otrzymasz „Kartę danych serwisu IOK” z identyfikatorem oraz hasłem pierwszego logowania. Na karcie danych znajdują się podstawowe instrukcje dotyczące logowania i hasła.
- Zaloguj się i zmień hasło na własne.
- Możesz już w pełni korzystać z serwisu IOK.
Regulamin korzystania z serwisu Internetowej Obsługi Kontrahenta
Spółdzielni Mieszkaniowej w Świdnicy
WNIOSEK o dostęp do serwisu IOK
„Wniosek o dostęp do serwisu IOK"
Instrukcja obsługi IOK
„Instrukcja obsługi IOK”