UWAGA!!!
Ze względu na sytuację epidemiczną zostało zamknięte główne wejście do budynku Spółdzielni Mieszkaniowej w Świdnicy
WAŻNA INFORMACJA
ZMIANA ZASAD OBSŁUGI KLIENTÓW
OD DNIA 29 MARCA 2021 R. DO ODWOŁANIA W SPÓŁDZIELNI MIESZKANIOWEJ W ŚWIDNICY
ZMIANIE ULEGAJĄ ZASADY OBSŁUGI KLIENTÓW:
- nie jest realizowana bezpośrednia (osobista) obsługa klientów,
- osobiste załatwienie SPRAW PILNYCH możliwe jest jedynie po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu wizyty z właściwym merytorycznie pracownikiem spółdzielni,
- pracownicy spółdzielni pracują poniedziałek, środa, czwartek 7:00-15:00, wtorek 7:00-17:00, piatek 7:00-13:00,
- wszelkie dokumenty: pisma, wnioski, podania do Spółdzielni Mieszkaniowej w Świdnicy można składać elektronicznie za pośrednictwem poczty e-mail pod adresami:
- sekretariat@spoldzielnia.swidnica.pl
- administracja@spoldzielnia.swidnica.pl
bądź telefonicznie:
- administracja: 74 852 40 48
- sekretariat: 74 852 27 91
Korespondencję do spółdzielni można wrzucić do przygotowanej na ten cel SKRZYNKI umieszczonej przy drzwiach wejściowych do spółdzielni mieszkaniowej.